Ile listów motywacyjnych trzeba wysłać, aby dostać pracę

Gdyby istniała ogólna odpowiedź na to pytanie, z pewnością dla wielu osób mogłaby okazać się rozczarowaniem, albo wręcz przeciwnie, przywróciłaby im nadzieja. Prawda jednak jest taka, ze każdy wysłany list motywacyjny przybliża nas do upragnionego momentu otrzymania pracy. Każdy list motywacyjny sprawia, ze nabieramy pewności w jego pisaniu, dzięki czemu kolejny tego typu dokument powinien być nieco lepszy jakościowo od poprzedniego. Czasami wystarczy wysłać zaledwie jeden list motywacyjny, aby otrzymać zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną, a w jej konsekwencji ofertę ciekawej pracy, ale innym razem będziemy musieli wysłać ich aż czterdzieści, albo nawet sto. Listów motywacyjnych trzeba zatem wysłać tyle, ile wymaga od nas sytuacja, jeśli wyślemy dziesięć i otrzymamy prace, oznacza to, ze ta liczba w naszym przypadku była wystarczająca, ale jeśli wysłaliśmy już trzydzieści i nadal nie mamy żadnej odpowiedzi, to najzwyczajniej w świeci powinniśmy wysłać trzydziesty pierwszy, a potem kolejne.

http://www.sisr.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here