Gadżety reklamowe pomagają firmom wyróżnić się na tle konkurencji. Przyciągają zainteresowanych, dbają o to, aby nie zapomniano o konkretnej marce. Przedsiębiorstwa prześcigają się w tworzeniu podarunków unikalnych, które na długo zapadną w pamięci obdarowanym. Które z nich cieszą się największą popularnością? Podpowiadamy!
Ma pan może długopis? Coś na osłodę życia!
Wśród najpopularniejszych gadżetów niezmiennie znajdują się długopisy. I tak naprawdę na ich temat moglibyśmy stworzyć oddzielny artykuł. Są bowiem gadżety budżetowe oraz te lepsze. Jeśli zależy Ci na tym, aby osoba obdarowana zachowała podarunek i często po niego sięgała, postaw na długopis, który będzie dobrej jakości. Wszystkie wykonane z metalu są bardziej luksusowe i większa wagę do nich przywiązują ich właściciele. Subtelne logo na boku lub skuwce sprawi, że zawsze, gdy zajdzie potrzeba – klient sam do Ciebie zadzwoni.
Kolejnym klasykiem gadżetowym są… krówki. Te popularne cukierki nie mają chyba przeciwników. Obóz dzieli się jednak na miłośników kruchych i ciągutek. Cukierek to miłe podarunek, a logo firmy, telefon, adres i może jakiś zabawny tekst sprawią, że papierek być może zostanie zachowany. Dzięki słodyczy, firma będzie dobrze kojarzyła się potencjalnemu klientowi.
Pendrive. To kolejny gadżet, po który często sięgają firmy, chcące zadbać o swoją promocję. Nie ma w tym nic dziwnego. Każdy lubi mieć nośnik danych choćby przy swoich kluczach. Nigdy nie wiadomo, kiedy będzie potrzebny. Sugerujemy jednak postawienie na te dobrej jakości, ze sporą pojemnością minimum 32GB. Dzięki temu potencjalny klient będzie często po niego sięgać, a Twoje logo zapisze mu się na stałe w pamięci. Dodatkowo, Twoja firma zyska punkty zaufania. Jeśli wręczony pendrive jest dobry i nie utracił zawartych na nim danych, przedsiębiorstwo, które go wręczyło również zyska uznanie w oczach osoby obdarowanej.
A może jakiś element odzieży?
Może czapka, a może koszulka z nadrukiem? Z pewnością elementy garderoby również mogą być ciekawym gadżetem, promującym firmę. Tak będzie w przypadku t-shirtów. Należy jednak zaprojektować je z głową. Przede wszystkim zadbaj o jakość materiału i fason. Niech nie będą to „kwadratowe”, oversize’owe koszulki. Postaw na krój damski i męski w pełnym wachlarzu rozmiarów. Jeśli chcesz wydać nieco więcej, możesz postawić na „polówki”. Kolejnym ważnym krokiem będą https://www.123koszulki.pl/ nadruki na koszulki.
Wiele firm popełnia błąd i drukuje swoje logo lub nazwę na niemal całej powierzchni t-shirtu. Nikt czegoś takiego nie lubi. Jeśli więc wręczysz komuś taki podarunek, z pewnością będzie mu miło, ale koszulka będzie służyć zapewne najwyżej do spania. A nie o to Ci chodzi. Dążysz do tego, aby dostrzegło ją jak najwięcej osób. Postaw więc na dyskretne, niewielkie logo, które aby dostrzec, trzeba się bardziej przyjrzeć. Możesz za to wykorzystać przestrzeń na t-shircie na zamieszczenie hasła, kojarzonego z Twoją firmą lub zabawnej grafiki, która również będzie nawiązywać do Twojej działalności. Metodą dedukcji, obserwujący sami dojdą do nazwy przedsiębiorstwa, przez co na dłużej zapadnie im w pamięci.