Atak firmowych gadżetów

Moda na firmowe reklamówki z roku na rok robi się coraz większa. Każda szanująca się instytucja posiada tak zwane firmowe gadżety, którymi obdarowuje stałych klientów, a także które wykorzystuje do celów czysto marketingowych. Kubki, długopisy, parasole, czy notesy to najczęściej spotykane. Zdarza się jednak, że większe i dysponujące dużymi funduszami firmy inwestują w gadżety takie jak dodatki do odzieży w postaci pasków, broszek, czy czapeczek. Znane marki często w ramach promocji do swoich towarów dołączają wyżej wspomniane kubki z logo produktu, czy zimowe polarowe szaliki. Często takie gadżety dołączane w ramach promocji, gratis, wcale nie są za darmo. Za kawę płacimy dwa złote więcej, żeby móc ją wypić z markowego kubka, rozdane na szkoleniu notesy, czy długopisy na pewno również wliczone są w jego cenę. Ta praktyka jest już tak popularna, że klienci przestali zwracać uwagę na zawyżoną cenę i nadal zdecydowani są kupować płacąc drożej i cieszyć się z firmowych prezentów.

http://www.gospodyni24.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here